اخبار فنآوری, تکنولوژی

کتاب خاطرات بیل گیتس در زمستان ۱۴۰۳ منتر میشود

کتاب خاطرات بیل گیتس

کتاب خاطرات بیل گیتس در زمستان ۱۴۰۳ منتشر میشود

کتاب خاطرات بیل گیتس با نام   SOURCE CODE MY BEGINNINGS به فارسی ( کد منبع –  سرآغاز من) از ماه فوریه سال ۲۰۲۵ به بازار می‌آید.

Bill Gates هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت روزهای کودکی خود را تا زمانی که در سال ۱۹۷۵ مایکروسافت تأسیس شد، به رشته تحریر درآورده است. کتاب کد منبع: سرآغاز من (Source Code : My Beginnings) اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است، اما تا ۴ فوریه ۲۰۲۵ (۱۶ بهمن ۱۴۰۳) وارد بازار نخواهد شد.

علاقه مندان بیل گیتس و بسیاری از کارآفرینان جوان و بنیان گذاران استارت آپ ها بی صبرانه منتظر انتشار این گتاب هستند.

بیل گیتس در کوکی، نوجوانی و جوانی

بیل گیتس در کوکی، نوجوانی و جوانی

بیل گیتس در وبلاگ خود می‌گوید این کتاب به بخش‌های سخت‌تر سال‌های ابتدایی زندگی او می‌پردازد،  احساس ناسازگاری در دوران کودکی، سرکشی در دوران نوجوانی و درگیری با والدین‌اش، دست ‌و پنجه نرم‌کردن با فقدان ناگهانی یکی از نزدیکان و احتمال اخراج‌شدن از دانشگاه از موضوع‌های این کتاب هستند. همچنین تصمیم بیل گیتس برای تأسیس مایکروسافت با  ) پل آلن (  فقید نیز در این کتاب نقل شده است.

بیل گیتس در کوکی، نوجوانی و جوانی

بیل گیتس در کوکی، نوجوانی و جوانی

بیل گیتس در کوکی، نوجوانی و جوانی

این کتاب ( روایتی انسانی و شخصی است که چگونه بیل گیتس به آنچه امروز هست تبدیل شده ازکودکی، شور و اشتیاق‌های اولیه‌اش تا جوانی و بیشتر ). کتاب کد منبع آغاز من از دوران کودکی تا ۳۰ سالگی بیل گیتس را روایت میکند و این سه دهه ناشناخته از زندگی بیل گیتس بسیار جذاب خواهد بود برای جوانان.

 

همچنین بیل گیتس می‌گوید که خوانندگان در این کتاب علاوه ‌بر خواندن سرگذشت کودکی او، داستان بسیاری از افرادی را خواهند یافت که به او ایمان داشتند و کمک ‌اش کردند تا به نقاط عطف خود دست یابد، احتمالا این کتاب، کتاب مورد علاقه راه اندازهای جوان استارت آپ ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید