اخبار فنآوری

انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage برای آیفون ۱۵ پرو مکس

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage برای آیفون 15 پرو

مژده به دوست داران آیفون و بازی Assassin’s Creed Mirage بالاخره این بازی جذاب برای آیفون ۱۵ پرو مکس منتشر شد

کمپانی بزرگ  یوبیسافت (Ubisoft) یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای سازنده بازی‌های ویدیویی جهان محسوب می‌شود که بازی های پرطرفداری از جمله سری Assassin’s Creed و Prince of Persia را ساخته است. حالا این شرکت، برخی از بازی های خود مانند Assassin’s Creed Mirage را در دسترس کاربران آیفون ۱۵ پرو، آیپد و مک قرار داده است،و هوادارن اپل از این خبر بسیار خوشحال هستند.

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage برای آیفون 15 پرو

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage برای آیفون ۱۵ پرو

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage برای آیفون ۱۵ پرو

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون در اپ استور برای آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد ایر و آید پرو با حداقل تراشه M1 در دسترس است، کاربران iOS فقط قسمت ابتدایی بازی را می‌توانند رایگان تجربه کنند و سپس برای مدت محدودی، این عنوان با ۵۰ درصد تخفیف، یعنی قیمت ۲۵ دلار به آن‌ها ارائه خواهد شد.

اپل به پشتوانه قدرت تراشه A17 پرو موجود در آیفون ۱۵ پرو مکس، تلاش کرده تا بازی‌های بزرگ به‌ رده اول یا اصطلاح AAA را در دسترس کاربران آیفون قرار دهد تا طرفداران خود را همواره راضی نگه دارد.

همچنین  Resident Evil Village و DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT از جمله بازی‌های بزرگی هستند که تاکنون در دسترس آیفون قرار گرفته‌اند، و هوادارن آیفون نگران بازی ها جدید نیستند، چرا که اپل هرگز آنها را تنها رها نمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید