اخبار فنآوری

مستر بیست با درآمد بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در ماه بزرگترین یوتیوبر جهان شد

مستر بیست مرد شماره یک یوتیوبرها

یوتیوبر جوان ۲۶ ساله در خرداد ماه ۱۴۰۳ با درآمد ماهانه  ۹٫۲ میلیون دلار و درآمد سالانه بیش از ۱۱۰ میلیون دلار رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کرد.

جیمی دونالدسون مشهور به مستربیست در یوتیوب و شبکه های اجتماعی، جایگاه اول را از شرکت هندی ضبط ‌کننده موزیک و فیلم T-Series گرفت و به پرمخاطب ‌ترین کانال یوتوب جهان تبدیل شد. همچنین ایلان ماسک، مدیرعامل شبکه اجتماعی اکس نیز این دستاورد را به او تبریک گفت.

کانال مستربیست  MrBeast  در هنگام نگارش این مطلب حدود ۲۷۲ میلیون مشترک دارد، و با ۵۰ میلیارد بازدید یک رکود خارق العاده در نوع خود محسوب می شود، و در یک ماه گذشته با ۱۲۸ درصد رشد با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است.

گزارش کانال یوتیوب مستر بیست

گزارش کانال یوتیوب مستر بیست

کانال یوتوب مستربیست پرچمدار یوتیوب و در جایگاه نخست جهان

از زمان اعلام خبر این دستاورد، پست مستربیست در شبکه احتماعی اکس ( توییتر سابق ) بیش  از ۱۱ میلیون بازدید دریافت کرده است. همچنین این پست واکنش‌های زیادی به‌دنبال داشته و ایلان ماسک نیز به آن پاسخ داده است، مدیرعامل پلتفرم ایکس این دستاورد را به مستربیست تبریک گفت.

جیمی دونالدسون در ابتدای سال ۲۰۲۳ و زمانی که ۱۲۷ میلیون مشترک داشت، قول داد که انتقام یوتوبر سوئدی یعنی Pewdiepie را از T-Series بگیرد که در آن زمان ۲۳۳ میلیون نفر مشترک داشت، تقریباً یک سال و نیم بعد مستربیست اختلاف بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک را جبران کرد و از ۱ ژوئن ۲۰۲۴، کانال او رسماً از این برند هندی پیشی گرفت و به امپراطوری این برند هندی در یوتیوب پایان داد.

بالاترین درآمد از یوتیوب با بیش از ۱۱۰ میلیون دلار

اکنون مستر بیست با درآمد ماهانه بیش از ۹ میلیون دلار و درآمد سالانه بیش از ۱۱۰ میلیون دلار در رتبه نخست پردآمد ترین یوتیوبرهای جهان قرار دارد. مستر بیست با دسته بندی سرگرمی و با تولید ویدیو های چالشی افراد زیادی را در سراسر جهان شیفته خود کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید