اخبار فنآوری

ماجرای جنجال همستر کوچک خوش‌لباس و خوش شانس

همستر-سرای تل

اگر این‌روزها پیام آدم‌هایی که بار آخر سال‌ها قبل به یاد شما افتاده بودند را روی تلگرام  خود دیدید، خیلی تعجب نکنید!

موفقیت بازی مشابهی که چند ماه قبل با نام نات‌کوین از سوی تلگرام عرضه شد، دری تازه به روی طرفداران علاقمندان به این بازار باز کرد.

در ابتدا هیچ‌کسی فکرشم نمی‌کرد ازیک ربات تلگرامی که شما را دعوت می‌کرد تا مدام روی آن ضربه بزنید، پولی در بیاید.

بازی همستر کامبت به کاربران خود اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر موبایلشان سکه‌ مجازی کسب کنند.

کسانی‌که دل به  این ربات تلگرامی بسته‌اند، معتقدند در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین شده و در آن‌صورت، امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

از آنجایی که یکبار این اتفاق برای نات‌کوین افتاده، رمزارز دوستان، این بار با اعتماد بیشتر و سرعت بالاتری به ضربه‌زدن روی نمایشگر موبایل خود ادامه می‌دهند.

توسعه‌دهندگان همستر، ‌طبق برخی اخباری که از طریق کانال‌های تلگرامی دست‌به‌دست  اعلام کرده‌اند تا پایان ماه میلادی، توکن این پروژه بر بستربلاک چین  TON ایجاد خواهد شد .

همستر-سرای تل

 

همستر چطور کار می‌کند؟

برای شروع بازی همستر کامبت و جمع‌آوری سکه‌های مجازی، ابتدا باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید.

برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات همستر نیاز دارید

از اینجا به‌بعد شما برای اینکه میلیون‌ها سکه جمع کنید به سه عامل مهم نیاز دارید

۱-وقت زیاد

۲-روابط دوستانه و خانوادگی فراوان

۳- توصیه دیگران است

یعنی شما در طول روز باید آنقدر وقت داشته باشید که حداقل هر ۲ ساعت یکبار، دقایقی را به همستر بی‌نوایی که انتظارتان را می‌کشد سر بزنید، همچنین باید آنقدر دوست و آشنا داشته باشید که بتوانید لینک ربات را برایشان بفرستید تا سکه بیشتری از همستر بگیرید و در نهایت باید آنقدر حرف‌گوش‌کن و کمی ریسک‌پذیر باشید که توصیه افراد باتجربه‌تر را برای بالابردن بهره‌ وری همسترتان گوش داده و ازش استفاده کنید . .

واقعیت این است که در بین همین دوستان ایرانی که از همستر خوش شانس استفاده میکنند، بسیاری از افراد، میلیون‌ها سکه دارند و ساعتی، به تعداد سکه‌هایشان اضافه می‌شود.

با همه این‌ها، ضرب‌المثل پنیر مجانی در تله موش است را فراموش نکنید و آن را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

همین حالا کاربرانی که چند روزی است، وقت گذاشته‌اند میلیون‌ها سکه در جیب خود دارند و احتمالا در صورت لیست‌شدن توکن همسترکامبت، قرار نیست شما یک شبه به یک میلیاردر تبدیل شوید.

حتی احتمال اینکه پولی قابل‌توجه به دستتان برسد هم آنقدر بالا نیست. کسی نمی‌داند آینده رمزارز نات‌کوین که فعلا در بازار ارز دیجیتال خوش‌شانسی آورده، چه باشد و ممکن است همستر هرگز تا همین اندازه هم خوش‌شانسی نیاورد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید