اخبار فنآوری

لپ‌تاپ ExpertBook P5 ایسوس با پردازنده‌های Lunar Lake اینتل

لپ‌تاپ ExpertBook P5 ایسوس

اکنون لپ تاپ جدید ایسوس با پردازنده Lunar Lake  با قابلیت های جذاب هوش مصنوعی

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۲۴ در کنار رونمایی از لپ‌تاپ‌های ROG،   Zen book و Pro Art، لپ‌تاپ جدید دیگری از خانواده Expert Book به نام Expert Book P5 را هم معرفی کرد. لپ تاپ جدید  Expert Book P5‌ به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز است و از نسل جدید پردازنده‌های اینتل بهره میبرد، و در رقابت حساس با رقبا سعی میکند که قابلیت های هوش مصنوعی را با عملکرده بهتری ارائه دهد.

علاقه مندان برای خرید این لپتاپ باید کمی صبور باشند.از آنجایی‌که ایسوس از پردازنده‌های جدید اینتل موسوم به Lunar Lake در لپ‌تاپ خود استفاده کرده است، نباید منتظر عرضه آن در هفته های آینده باشیم. احتمالاً این محصول در ماه‌های پایانی ۲۰۲۴ از راه می‌رسد، و زمان برای رقبای ایسوس بسیار سریع پیش میرود.

لپ‌تاپ ExpertBook P5 ایسوس

لپ‌تاپ Expert Book P5 ایسوس

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ExpertBook P5 چیست ؟

لپ‌تاپ جدید ایسوس برخلاف Expert Book B9 که به نمایشگر OLED مجهز شده، از صفحه نمایش IPS بهره می‌برد. Expert Book P5‌ یک نمایشگر ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن ۲٫۵K و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد.

 

قابلیت‌های هوش مصنوعی لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌توانند ابزارهای برگزاری جلسه مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین دوربین و صدا را بهینه می‌کند، خلاصه‌ای از جلسات به شما ارائه می‌دهد و حتی گفتگوها در جلسات را به متن تبدیل و یا آن‌ها را ترجمه می‌کند. ایسوس همچنین در این لپ‌تاپ از اپلیکیشن Story Cube‌ استفاده کرده که امکان مدیریت هوشمند محتواهای تصویری را فراهم می‌کند.

طرفدارن این کمپانی بی صرانه منتظر عرضه این محصول جذاب ایسوس هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید