اخبار فنآوری, تکنولوژی, سخت افزار

ایرباد جدید شیائومی Redmi Buds 6S  معرفی شد

Redmi Buds 6S

ایرباد جدید شیائومی Redmi Buds 6S  معرفی شد

ردمی بادز در سه رنگ جذاب ، مشکی،سفید و آبی عرضه می شود

ردمی از یک ایرباد جدید به نام بادز ۶S در چین رونمایی کرد. ردمی بادز ۶S از قابلیت صدای فضایی (Spatial audio) پشتیبانی می‌کند و می‌توان با کیس تا ۳۳ ساعت از آن استفاده کرد. کیس این ایرباد مربعی است و در سه رنگ سفید، سیاه و آبی عرضه می‌شود.

براساس گزارش گیزموچاینا، ردمی بادز ۶S از درایور دینامیکی بسیار بزرگ ۱۴٫۲ میلی‌متری بهره می‌برد. این ایرباد گواهینامه کیفیت صدای فوق‌العاده شفاف NetEase Cloud Audio را دریافت کرده است، بنابراین می‌توان خروجی باکیفیتی را از آن انتظار داشت. این ایرباد همچنین قابلیت کاهش نویز فعال با دو حالت مختلف را ارائه می‌دهد.

مشخصات Redmi Buds 6S

Redmi Buds 6S

Redmi Buds 6S

Redmi Buds 6S  به قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی ضدباد مجهز است و می‌توان در مکان‌هایی با بادهایی با سرعت ۹ متربرثانیه صدای شفافی را هنگام مکالمه تجربه کرد.

همچنین این ایرباد افکت‌های شخصی‌سازی صوتی SoundID، بهینه‌سازی صدا مطابق شنوایی کاربر ​​و صدای فضایی برای خروجی صدای متعادل دارد، قابلیت صدای فضایی این ایرباد تنها با چند گوشی هوشمند محدود کار می‌کند.

فقط گوشی‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید می‌توانند از قابلیت صدای فضایی استفاده کنند.

 

۱ – ردمی K70 پرو و ردمی K70

۲ – شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی ۱۳ اولترا

۳ – شیائومی میکس فولد ۳

۴ – شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ اولترا

 

این به معنی نیست که فقط این گوشی ها عملرد خوبی با این ایرپاد دارند، این ایرباد با دیگر محصولات شیائومی نیز سازگاری خوبی دارد. همنچنین عمر باتری Redmi Buds 6S همراه با کیس ۳۳ ساعت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید