اخبار فنآوری, تکنولوژی, نرم افزار, هوش مصنوعی

اکنون ChatGPT  در آیفون ، آیفون مجهز به هوش مصنوعی شد

ChatGPT in Apple

اکنون ChatGPT  در آیفون ، آیفون مجهز به هوش مصنوعی شد.

شرکت اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان WWDC 2024 خود، از ادغام ChatGPT با دستیار صوتی سیری و سایر اپلیکیشن‌های خود خبر داد.

اکنون شما با یک دستار صوتی قدرتمند، باهوش و توانمند گفتگو خواهید کرد، درخواست های خود را به او ارائه می دهید، سوالات پیچیده را او بپرسید و به عنوان یک ربات با هوش مصنوعی گفتگوی لذت بخشی با دستار خود داشته باشید، کم کم احساس حضور یک شخص باهوش در کنار خود را دارید و موارد زیادی میتواند به شما کمک کند.

اکنون هنگام درخواست از سیری، امکان گنجاندن تصاویر در کنار سؤالاتی که از ChatGPT می‌پرسید وجود دارد. همچنین می‌توانید سؤالات مرتبط با اسناد و فایل‌های PDF خود را مطرح کنید. اپل ChatGPT را در بسیاری از ابزارهای مرتبط با نوشتن متن ادغام کرده است. به ‌نوشته‌ی تک‌ کرانچ، این ویژگی به شما اجازه می‌دهد با کمک ChatGPT، محتوا و حتی تصاویر موردنیازتان را تولید کنید یا ایده‌ی اولیه‌‌ی خود را به هوش مصنوعی بسپارید و نسخه‌ی ویراش‌شده یا نسخه‌ی متفاوتی از آن دریافت کنید.

ترکیب ChatGPT با دستار صوتی اپل، سیری و سایر اپلیکیشن‌های اپل در سال ۲۰۲۴ به iOS 18، iPadOS 18 و macOS راه پیدا خواهند کرد، و تجربه بسیار متفاوتی در کار با آیفون و مک بوک خود خواهد داشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید