دسته‌بندی نشده

اپل در صدر فروش اسمارت واچ ها : افزایش فروش در بهار ۲۰۲۴

اسمارت واچ یا ساعت هوشمند

اپل در صدر فروش اسمارت واچ ها : افزایش فروش در بهار ۲۰۲۴

بازار فروش ساعت های هوشمند به ترتیب در اختیار اپل، شیائومی، هواوی و سامسونگ است.

براساس آخرین داده‌های شرکت تحقیقاتی و تحلیل بازار IDC، اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین برند ساعت هوشمند در جهان بود و تعداد فروش آن به ۲۰٫۶ میلیون دستگاه رسید، اما این میزان نسبت به سال قبل، با کاهش ۱۸٫۹ درصدی مواجه شد. بااین‌حال، انتظار می‌رود که فروش این شرکت در سه‌ماهه سوم یا چهارم امسال بهبود یابد، زیرا بسیاری از کاربران منتظر اپل واچ سری ۱۰ هستند.

 

داده های شرکت تحقیقاتی IDC،نشان می دهد که اپل در سه‌ ماهه اول ۲۰۲۴ بزرگ‌ ترین فروشنده ساعت هوشمند در جهان بود و تعداد فروش آن به ۲۰٫۶ میلیون دستگاه رسید، با این وجود این میزان نسبت به سال قبل با کاهش ۱۸٫۹ درصدی مواجه شد. بااین‌حال، انتظار می‌رود که فروش این شرکت در سه‌ماهه سوم یا چهارم امسال بهبود یابد، زیرا بسیاری از کاربران منتظر اپل واچ سری ۱۰ هستند.

اسمارت واچ یا ساعتهوشمند

اسمارت واچ یا ساعت
هوشمند

کمپانی چینی شیائومی با دستگاه‌های ارزان قیمت Mi Band و ساعت‌های هوشمند جدید مبتنی بر سیستم عامل WearOS، حدود ۱۱٫۸ میلیون ساعت هوشمند فروخت است. این برند چینی سهم ۱۰٫۵ درصدی از بازار جهانی ساعت‌های هوشمند را در سال ۲۰۲۴ به خود اختصاص داده که نسبت به ۸٫۲ میلیون فروشی که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ تجربه کرده بود، حدود ۴۳٫۴ درصد رشد داشته است.

با وجود رتبه اول اپل در صدر جدول فروش ۲۰۲۴ امار ها نشان می دهد این شیائومی بوده که نسبت به سال قبل رشد بسیار بالایی داشته است و عملکرد موفقی در فروش ساعت های هوشمند داشته است.

و اما شرکت هواوی با رشد ۷۲٫۴ درصدی نسبت به سال گذشته بیشترین پیشرفت را در میان رقبا داشته است،  میزان فروش ساعت هوشمند این شرکت چینی به ۱۰٫۹ میلیون دستگاه رسید و از رقیب شرقی خود یعنی سامسونگ پیشی گرفت، سهم بازار این شرکت در سه‌ ماهه اول ۲۰۲۴ حدود ۹٫۶ درصد بود.

 

سامسونگ با رشد ۳ دهم درصد نسبت به سه‌ماهه اول ۲۰۲۳، در رتبه چهارم قرار دارد. در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴، این شرکت ۱۰٫۶ میلیون ساعت و مچ‌بند مانند گلکسی فیت ۳ و گلکسی واچ ۶ را روانه بازار کرد. سهم بازار این شرکت از ۹ درصد در سه‌ماهه اول ۲۰۲۳، به ۹٫۳ درصد در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ رسید.

اسمارت واچ یا ساعتهوشمند

اسمارت واچ یا ساعت
هوشمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید